Oppia oppia oppia ikä kaikki ! Apua yrittäjille tulossa!

Hei Rakkaat ystävät!

Minä olen aivan innoissani, kun olen päässyt opiskelemaan huippuun tiimin sparraajaksi. Koko Suomessa on ensimmäistä kertaa startannu sparraajien koulutus!! Aivan huippua!!

Niin kuin olen kirjoitellut aikaisemmin, olen sellainen tyyppi, joka rakastaa auttaa toisia ja haluaa olla avuksi mahdollisimman monille! Olen miettinyt pitkään, että mikä on se oma juttu - tietenkin yrittäjyys kun tähän uskalsin ruveta - ja sitten kaipasin tähän arkeen jotain lisäväriä ja nyt sain sitä, minusta tulee sparraaja!!



Olen seuraillut aikaisemmin hyvin paljon Redesanin videoita ja koulutuksia. Minusta ne oli niin ihania! Ollaan maanläheisiä, puhutaan sellaisella kielellä, että kaikki ymmärtää. Tietenkin voi kouluttautua ja oppia hienoja sanoja ja puhua niillä, mutta kuka niitä loppupeleissä ymmärtää?? Paljon ihanampi on puhua asioista selkokielellä ja tehdä asioista yksinkertaisia. Maailma on muutenkin jo liian hieno, mutta me yrittäjät tehdään paljon töitä ja toimittaako käyttää se kaikki energia turhanpäiväiseen netin pläräämiseen etsien oikeita termiä ja hienouksia? Onnistumiseen tarvitaan muutamia työkaluja, joilla pääsee maaliin. Sitä varten tullaan me sparraajat, jotka ollaan teidän päänä ja olkapäänä. Annetaan näkökulmia kinkkisissä tilanteissa, kuunnellaan huolet ja löydetään oikeat langat, jotta pääset hymyillen eteenpäin.

Olen itsekin käyttänyt sparrausta ja sillä olen päässyt eteenpäin. Me jokainen tarvitaan henkilö, jolle voi puhua ja joka on läsnä ja haluaa oikeasti auttaa sinua!

Mikä on sparraaja? No se on just se henkilö, joka auttaa sinua menemään eteenpäin, joka antaa sinulle uusia näkökulmia sinun tilanteeseen ja on tukena. Jos sinulla on idea ja sinä et tiedä kuinka sen toteuttaisit? Sinä olet umpikujassa ja tuntuu että kaikki menee persiilleen? Sinä haluat jakaa onnistumisia ja mennä eteenpäin? Tarvitset vain henkilön, joka kuuntelee sinua ja lähtee purkamaan tilannetta sinulle parhaalla tavalla? Mietit omaa asiakaskuntaa? Mistä saat asiakkaita? Miten ja missä markkinoida?  Jos vastasit edes yhteen kysymykseen kyllä, niin me ollaan sinua varten!



Miten ihanaa saada verkostoiduttua niin mahtavan porukan kanssa, jolla on hirveästi virtaa ja tietotaitoo monesta eri alasta! Meidän ryhmä valmistuu huhtikuun alussa. Sitten aletaan urakalla hommiin!

Minä niin uskon tähän hommaan, tämä on sitä nykyaikaa ja tulevaisuutta!

Lue lisää koulutuksesta tästä: https://www.redesan.fi/sparraajakoulutus/

https://www.redesan.fi/




Kommentit

Suositut tekstit